۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۳۸۸۷
مدیر حوزه علمیه گلستان:

تلاش حوزه علمیه گلستان برای آگاهی دهی به مردم| رعایت بهداشت الزامی است

تلاش حوزه علمیه گلستان برای آگاهی دهی به مردم| رعایت بهداشت الزامی است
مدیر حوزه علمیه گلستان رعایت بهداشت و دستورات پزشکی را برای مردم الزامی دانست و گفت: هماهنگی های لازم برای آگاهی دهی به مردم صورت گرفته است.

حجت الاسلام مصطفی ملکی مدیر حوزه علمیه گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزازی رسا، از تشکیل جلسات ستاد بحران حوزوی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و افزود: در این جلسات که با حضور معاون استاندار گلستان تشکیل شده، هماهنگی های لازم برای حمایت معنوی از مردم و آگاهی دهی به آن ها صورت گرفته است.

حجت الاسلام ملکی به برگزاری جلسات کارگروه سلامت با مشارکت حوزه علمیه گلستان، سپاه و سازمان تبلیغات این استان نیز اشاره و عنوان کرد: در این جلسات مسائل مربوط به تکفین و تدفین جانباختگان ویروس کرونا خصوصا در روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه گلستان رعایت بهداشت و دستورات پزشکی را برای مردم الزامی دانست و اظهار داشت: همان طور که در مسائل فقهی باید به مراجع تقلید رجوع کرد، در مسائل پزشکی هم رعایت توصیه های متخصصین لازم است.

وی ابراز کرد: در کنار رعایت بهداشت، دعا کردن و پناه بردن به خداوند متعال می تواند از لحاظ روحی و روانی به مردم کمک کند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات